کد خبر: ۲۵۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 14
این گوشت ها برای طبخ مواد غذایی ازجمله جوجه کباب و کباب کوبیده غیرقابل مصرف بودند، بنابراین این مواد جمع آوری و در منظر مردم معدوم شد
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>بازرسان بهداشت و دستگاه‌های نظارتی در گشتی مشترک بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد را از فروشگاه های عرضه کننده این اقلام کشف کردند.

به گزارش شفاآنلاین،روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در گشت مشترک مرکز بهداشت  اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، دامپزشکی و اصناف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ کشف و معدوم سازی شد.

بر اساس نظر کارشناسان اداره کل دامپزشکی، این گوشت ها برای طبخ مواد غذایی ازجمله جوجه کباب و کباب کوبیده  غیرقابل مصرف بودند، بنابراین این مواد جمع آوری و در منظر مردم معدوم شد.

همچنین برای متصدیان متخلف پرونده تشکیل واز سوی  مرکزبهداشت فروشگاههای مذکور پلمپ شدند.

حجم سرمایه در گردش تولید و عرضه محصولات بهداشتی در جهان بالغ بر ۱۶۰ میلیارد دلار است که سهم کشور ما از این میزان در سطح شبکه بهداشت و درمان حدود ۹۰۰ میلیون دلار است.

آنچه در موضوع عرضه اقلام پزشکی غیراستاندارد و تقلبی حائز اهمیت است تبعات سوء امنیت اجتماعی آن بوده که برای سلامت مردم تهدیدی جدی محسوب می شود لذا با توجه به اهمیت موضوع و درخواست وزارت بهداشت و درمان این موضوع از سال ۸۵ در دستور کار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته است. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: