کد خبر: ۲۵۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 13
دکتر مهرداد نوروزی، پزشک عمومی شاغل در کرمانشاه پس از روزها مبارزه با کرونا صبح امروز چشم از جهان فرو بست
شفاآنلاین>سلامت>جامعه پزشکی کرمانشاه اولین شهید خدمت خود را تقدیم پاسداری از سلامت مردم کرد

به گزارش شفاآنلاین، مرکز کرمانشاه مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: دکتر مهرداد نوروزی پزشک عمومی که سال‌ها در مطب خود و مراکز مختلف به مردم کرمانشاه خدمت می‌کرد، صبح امروز دوشنبه درگذشت.

او در ادامه افزود: دکتر نوروزی متولد ۱۳۴۵ در کرمانشاه و دارای بیماری زمینه‌ای دیابت بود، که به دنبال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ روز جمعه در بیمارستان فارابی بستری و متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان و پرستاران بیمارستان، جان خود را از دست داد.

همچنین محمدی از انتشار پیام تسلیت مشترکی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رئیس نظام پزشکی استان خبر داد. 

متن این پیام به این شرح است :

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر شهادت شهید دکتر مهرداد نوروزی که سالیان عمر پر برکت خود را با مهربانی و جدیت صرف مداوای بیماران می کردند، موجب تاثر جامعه پزشکی استان گردید.

همگان می دانند جامعه ایثارگر پزشکی و سایر کادر بهداشتی و‌ درمانی در جریان اپیدمی کرونا علی رغم خطرات زیاد و عواقب احتمالی ابتلا از جمله تهدید خانواده ها و عزیزان ،با از خودگذشتگی ، انسان دوستی و‌ وظیفه شناسی مثال زدنی به مبارزه با ویروس و پاسداری از سلامت مردم برخاستند و اکنون با تقدیم اولین شهید خدمت ، وفاداری و خدمتگزاری بی منت خود را به مردم عزیز استان به اثبات رساندند

اینجانبان با تسلیت شهادت این همکار گرامی به خانواده محترم شان ، بازماندگان ، همکاران و‌ دوستان به ویژه پزشکان محترم استان ، برای آن سفر کرده آرامش ابدی و غفران و رحمت الهی خواستاریم

دکتر محمودرضا مرادی 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی
دکتر محمدباقر حیدری 
رییس سازمان نظام پزشکی

خبرگزاری صداوسیما

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: