کد خبر: ۲۵۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 11
تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر داشت و مشخص شد این فرد مقادیری مواد ضدعفونی کننده دست ساز تهیه و به عنوانت اقلام بهداشتی واقعی به بازار مصرف عرضه می کند
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت از کشف 70 ليتر مواد ضدعفوني الکلي تقلبي در حوالي ميدان ونک خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ نادر مرادي در بيان جزئيات اين خبر گفت: با دريافت خبري مبني براينکه فردي  مقاديري مواد ضدعفوني کننده  تقلبي تهیه و در انبار واحد صنفي اش در حوالی خيابان ملاصدرا دپو کرده است، بررسي موضوع در دستور کار تيمي از ماموران عمليات معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران بزرگ قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه در تحقيقات پليسي مالک انبار واحد صنفی شناسايي شد، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر داشت و مشخص شد این فرد مقادیری مواد ضدعفونی کننده دست ساز تهیه و به عنوانت اقلام بهداشتی واقعی به بازار مصرف عرضه می کند.

وی عنوان کرد: با انعکاس تحقيقات پليسي به مرجع قضائي دستگيري متهم و بررسي از انباري اين واحد صنفي در دستور کار ماموران اين معاونت قرار گرفت.

 اين مقام انتظامي افزود: روز گذشته بيست و دوم فروردين ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي این پليس موفق شدند مالک انباری را  دستگیر  و در بازرسي از انبار وي بيش از 70ليتر الکل و مواد ضدعفوني الکلي تقلبي و دست ساز  کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت عمومي پايتخت در پايان، خاطرنشان کرد: با تکميل تحقيقات مقدماتي و بازجوئي از متهم پرونده متهم به مراجع قضائي تحويل داده شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: