کد خبر: ۲۵۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 11
با معرفي اصناف متخلف از طريق شماره تلفن 110 پليس را در تامين بهتر امنيت و پيشگيري از شيوع بيماري مهلک کرونا ياري کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران بزرگ، از پلمب يک کافه رستوان متخلف در شمال پايتخت خبر داد و گفت: متصدي اين واحد صنفي بر خلاف مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا کافه رستوران را باز به مشتريانش قلیان عرضه مي کرد. 

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ"نادر مرادي" گفت: شب گذشته بيست و دوم فروردين ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي و سلامت عمومي مردم برای جلوگيري از شيوع ويروس کرونا، به بازديد و نظارت از واحد هاي صنفي در شهر تهران پرداختند که با باز بودن یک کافه رستورانی در حوالی ولنجک برخورد کردند.

وي افزود: بررسی اولیه حکایت از این داشت، متصدي کافه رستوران علاوه بر فعاليت غير مجاز و باز کردن واحد صنفی، به مشتریانش قليان نیز عرضه می کند و حدود 20 مرد نیز در محل حاضر می باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اخذ دستور قضائی، گفت: پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته و همچنين بي توجهي متصدی واحد صنفی به مصوبات طرح سراسري فاصله گذاري اجتماعي، اين واحد صنفي پلمپ و متصدي کافه رستوران براي سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران بزرگ در پايان، از شهروندان خواست: با معرفي اصناف متخلف از طريق شماره تلفن 110 پليس را در تامين بهتر امنيت و پيشگيري از شيوع بيماري مهلک کرونا ياري کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: