کد خبر: ۲۵۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 07
پنج هزار و ۱۰۸ تخت بستری و حدود هزار تخت آی سی یو و هزار و ۲۸۸ عدد تشک مواج تا پایان سال ۹۸ به مراکز درمانی تحویل داده شده است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به تامین و ارسال بیش از پنج هزار تخت بستری برای مراکز درمانی سراسر کشور در سال ۹۸ گفت: حدود هزار تخت آی سی یو نیز به مراکز درمانی تحویل داده شده است.

 به گزارش شفاآنلاین، روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، مهدی یوسفی درباره جزئیات تجهیزات تحویلی این نهاد به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: پنج هزار و ۱۰۸ تخت بستری و حدود هزار تخت آی سی یو و هزار و ۲۸۸ عدد تشک مواج تا پایان سال ۹۸ به مراکز درمانی تحویل داده شده است.

 وی افزود: از این تعداد ۸۷۷ تخت بستری و ۲۲۹ تخت آی سی یو و ۵۷۸ عدد تشک مواج نیز با شیوع کووید ۱۹ در همان اسفند ۹۸ تحویل مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شد.

 رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین نیازهای مراکز درمانی در سال گذشته ۸۹۷ عدد پمپ سرم و ۸۹۸ عدد پمپ سرنگ و ۸۹۶ عدد ساکشن پرتابل و سایر اقلام لازم تهیه و توزیع شد. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: