کد خبر: ۲۵۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 05
هر دو متهم که 18 و 17 ساله می باشند در تحقیقات پلیسی به 30 فقره سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند واظهار داشتند قصد خوشگذرانی از انجام سرقت ها داشتند.
شفاآنلاین>اجتماعی>جوادث>سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ نوجوان با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان انگیزه سرقت را خوشگذرانی اعلام کردند. 
 
به گزارش خبرنگارشفاآنلاین،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با افزایش موبایل قاپی در سطح حوزه سرکلانتری، تیم هایی مختلفی از سرکلانتری گشت زنی های هدفمند را آغاز تا اینکه ساعت 14:00 روز گذشته شانزدهم فروردین ماه ماموران ضربت سرکلانتری هفتم هنگام گشت زنی در محدوده خیابان دستوار، 2 موتورسوار را در حال موبایل قاپی از خانمی مشاهده کردند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: بلافاصله عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز و ماموران ضربت سرکلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

وی بیان داشت: در بررسی های بیشتر، 5 دستگاه گوشی سرقتی از متهمان کشف و متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت گوشی های سرقتی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری 160 خزانه، گفت: در استعلام انجام شده از سامانه پلیس، مشخص شد که موتورسکیلت متهمان نیز سرقتی بوده و به تازگی در محدوده کلانتری 130 نازی آباد سرقت شده است.

سرکلانتر هفتم اضافه کرد: هر دو متهم که 18 و 17 ساله می باشند در تحقیقات پلیسی به 30 فقره سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند واظهار داشتند قصد خوشگذرانی از انجام سرقت ها داشتند. 

سرهنگ جلیلیان گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: