کد خبر: ۲۵۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 03
طبق روال جاری و تا اطلاع ثانوی از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه ها کماکان به صورت الکترونیک ادامه خواهد یافت
شفاآنلاین>اجتماعی>وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای، نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از وزارت علوم، در این اطلاعیه آمده است: در راستای سیاست‌های کلی و تصمیم های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، وضعیت فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور و حضور کارکنان بخش های مختلف از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه سال 1399 به شرح زیر می‌باشد:

1. پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تمدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا 20 فروردین، لازم است که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که با ایجاد شرایط دورکاری موجب کاهش حضور کارکنان اداری و اعضای هیات علمی به میزان حداقل یک سوم زمینه انجام ماموریت‌های ضروری فراهم شود.

2- طبق روال جاری و تا اطلاع ثانوی از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه ها کماکان به صورت الکترونیک ادامه خواهد یافت. درخصوص کم و کیف و جزییات برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری، بخشنامه‌ها و دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم ملاک عمل است.

3- هر یک از همکاران که در دوره تعطیلات، خود یا دیگر نزدیکانشان به بیماری کووید -19 مبتلا شده اند، قبل از حضور باید موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.

4- با توجه به آنکه بخشی از مراکز و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک‌های علم و فناوری خدمات پژوهشی، آزمایشگاهی و تولید اقلام و تجهیزات ضروری بهداشتی و پژشکی لازم برای مهار ویروس کرونا را انجام می‌دهند، ترتیبی اتخاذ گردد که فعالیت این دسته از همکاران و کسب وکارهای ضروری با سهولت و پشتیبانی کامل انجام شود.

5- بدیهی است در صورت اتخاذ هر گونه تصمیم جدید با توجه به تغییر شرایط توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه گردد، متعاقباً به اطلاع همکاران عزیز خواهد رسید.  

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: