کد خبر: ۲۵۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 01
در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده‌ای، جوی و اقلیمی و کوهستانی با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرید
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران و نجات‌گران به ۷۰۴ نفر از هموطنان متاثر از حوادث جوی ۷۲ ساعت گذشته در ۱۴ استان ایران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی درباره آخرین گزارش حوادث جوی طی ۷۲ ساعت گذشته گفت: امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر در سه روز گذشته به ۷۰۴ نفر در ۱۴ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، هرمزگان و یزد در ٣٣ شهر و روستا و ۵ محور کوهستانی خدمات‌رسانی کردند.

به گفته سلیمی ۹۵ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۴۹ نفر به مناطق امن منتقل شدند؛ از ۴۳ واحد، تخلیه آب انجام شده و ۱۵ دستگاه خودرو رهاسازی شدند. این عملیات با حضور ۲۸۵ نفر در ۵۷ تیم انجام شد.

وی از عموم مردم خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده‌ای، جوی و اقلیمی و کوهستانی با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر گفت: تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: