کد خبر: ۲۵۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 31
محمد سالاری اظهار کرد:مسئولیت‌پذیری باید توسط عموم جامعه اتخاذ شود، گرچه مسئولان مسئولیت مهمترین را در این زمینه دارند و به نظر می‌رسد که مردم ایران با توجه به تمدن بسیار دیرینه و کهن خود در این مقطع تاریخی در معرض یک آزمون هستند تا مشخص شود که در مبارزه با این ویروس تا چه میزان نسبت به مسائل بهداشتی و عمومی پایبند هستند.

شفاآنلاین>سلامت>محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بر لزوم جدی گرفتن خطر کرونا از سوی مردم تاکید کرد و گفت: واقعیت این است که در این فضایی که ما شاهد شیوع گسترده کرونا در تهران و استان‌های کشور هستیم، قطعا مبارزه با این ویروس و موفقیت برای شکست آن بدون ایفای مسئولیت پذیری اخلاقی، اجتماعی امکان پذیر نیست.

به گزارش شفاآنلاین:سالاری ادامه داد: این مسئولیت‌پذیری باید توسط عموم جامعه اتخاذ شود، گرچه مسئولان مسئولیت مهمترین را در این زمینه دارند و به نظر می‌رسد که مردم ایران با توجه به تمدن بسیار دیرینه و کهن خود در این مقطع تاریخی در معرض یک آزمون هستند تا مشخص شود که در مبارزه با این ویروس تا چه میزان نسبت به مسائل بهداشتی و عمومی پایبند هستند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به نظرات دلسوزانه کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران و وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای عموم مردم و همه اقشار در خانه ماندن بهترین راه برای مقابله با کروناست و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر اصول علمی و فضای مدیریت بحران باید رسالت همه مدیران کشور باشد.

سالاری تصریح کرد: شخصا اعتقاد دارم که مدیریت بحران کشور می‌توانست تصمیمات بهتری را در هفته‌های اولیه این بیماری اتخاذ کند و می‌توانستیم از تجربه قرنطینه در استان ووهان چین که متاسفانه در کشور ما به تمسخر گرفته شد، استفاده کنیم و تعطیلی ادارات را انجام دهند، اما با بی ملاحظه کاری که انجام شد، متاسفانه فرصت‌های زیادی از دست رفت، اما به هر حال باید در این مقطع زمانی از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

این عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان یکی از نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران به لحاظ فردی و خانوادگی سعی کردم که به جز جلساتی که باید در فرایند قانونگذاری در شورای شهر شرکت می‌کردم، کمترین تردد را در سطح شهر داشته باشم.میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: