کد خبر: ۲۵۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 29
فوق تخصص بیماری‌های عفونی و طب سنتی اظهار کرد:بیمارانی که از طب سنتی به همراه طب کلاسیک بهره می‌برند شاهد نتیجه بهتری در درمان بیماری خود بوده‌اند.

شفاآنلاین>سلامت>دکتر فصیحی دستجردی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و طب سنتی با بیان اینکه زنجبیل و آویشن باعث ارتقای سیستم ایمنی می‌شوند، اظهار کرد: در زمان اپیدمی آنفلوآنزا در یکی از استانهای غربی کشورمان، مردم این استان‌، دستورالعمل ویژه ای را در برنامه غذایی خود اجرا کردند.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر دستجردی افزود: پزشکان طب کلاسیک نیز در آن منطقه با این مسئله همراهی کردند و باعث شد در آن منطقه مرگ‌ومیری در اثر آنفلوآنزای نوع یک نداشته باشییم در حالیکه در آن زمان آنفلوانزا باعث مرگ افراد در نقاط مختلف کشور شده بود‌.

این فوق تخصص عفونی تصریح کرد: علائم بالینی کووید19 را با آنفلوآنزا مقایسه کردم و متوجه تشابهات آن شدم و بنابراین آویشن و زنجبیل را وارد درمان و پیشگیری بیماری‌ها کردم. 

دستجردی ادامه داد: برای افراد بستری در بیمارستان‌ها که کرونا مثبت بودند، رژیم غذایی مشخصی در نظر گرفتیم از جمله اینکه ماست را از برنامه غذایی این افراد حذف کردیم و از بیمارستان خواستیم اگر کسی به دیابت مبتلا نیست به او حلواارده داده شود و در سوپ آنها چوب دارچین ریخته شد؛ این بیمارستان در دو هفته اخیر فقط دو مورد مرگ را به ثبت رساند.

این فوق تخصص عفونی تصریح کرد: بیمارانی که از طب سنتی به همراه طب کلاسیک بهره می‌برند شاهد نتیجه بهتری در درمان بیماری خود بوده‌اند.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: