کد خبر: ۲۵۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 27
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
نایب رئیس کمیسیون عمران اظهار کرد: بر اساس نظرات کارشناسی دوره پیک ویروس همچنان ادامه دارد و در این دوران تنها راه حل به حداقل رساندن ترددها و ماندن در خانه است.
شفاآنلاین>سلامت>سید ابوالفضل موسوی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به توصیه های پزشکی و ماندن در خانه در شرایط فعلی گفت: در این زمینه ما در گام اول نیاز به فرهنگ سازی و همکاری مردم داریم، از سوی دیگر شرایط کشور فراهم است که با تعطیلی تمام فعالیت‌ها و ادارات بهانه‌ای برای بیرون آمدن مردم از خانه وجود نداشته باشد.

به گزارش شفاآنلاین:نایب رئیس کمیسیون عمران در ادامه اظهار کرد: بر اساس نظرات کارشناسی دوره پیک ویروس همچنان ادامه دارد و در این دوران تنها راه حل به حداقل رساندن ترددها و ماندن در خانه است.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: درست است که جلوی رشد صعودی بیماران گرفته شده است اما برای کنترل این ویروس تنها راه حل ماندن در خانه و به حداقل رساندن معاشرت‌ها است تا زنجیره انتقال قطع شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: اکنون بین فعالیت‌های اقتصادی و کنترل ویروس کرونا، مقابله با این ویروس در اولویت است. باید در این ایام فعالیت‌ها را به صفر رساند و مردم را به ماندن در خانه تشویق کرد. باید زودتر برای جلوگیری از سفرها تصمیماتی اتخاذ می‌شد. اکنون افرادی که به مسافرت رفته اند احتمال اینکه ناقل باشند بسیار بالا است، ان‌شاءالله با اتخاذ تصمیمات کارشناسی بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم.

موسوی افزود: مجلس نیز تصمیم گرفته تا در روز ۱۰ فروردین جلسه علنی برگزار کند که نمایندگان از سراسر کشور در مکانی جمع شده و مجددا در کل کشور پخش خواهند شد. ان‌شاءالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم خطر احتمالی این تصمیم را به حداقل برسانیم.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: