کد خبر: ۲۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 23
مخترعین ایلامی؛
اگر بیماران به طور مداوم روزی یک بار از این دستگاه استفاده کنند، طی هفت تا ده روز دوره بیماری را پشت سر گذاشته و بیماری خود به خود کنترل خواهد شد و آمار مرگ و میر را به صفر نزدیک می کند.!
شفاآنلاین>سلامت>این دستگاه توسط تیمی از مخترعین ایلامی به سرپرستی "مهندس علی هواسی" با بیش از یک دهه تجربه علمی و کاری ساخته شده است که دمای بدن و ریه را تا ۴۲ درجه بالا برده و باعث کند شدن و کنترل ویرس کرونا در بدن برای ۲۴ ساعت می شود.

به گزارش شفاآنلاین،فعالیت این دستگاه باعث پاکسازی کامل سینوس ها و ریه ها می گردد که فرد بیمار را برای حدود ۲۴ ساعت سرحال نگه داشته و باعث مقاومت بیمار در مقابل بیماری می شود.

به این ترتیب که اگر بیماران به طور مداوم روزی یک بار از این دستگاه استفاده کنند، طی هفت تا ده روز دوره بیماری را پشت سر گذاشته و بیماری خود به خود کنترل خواهد شد و آمار مرگ و میر را به صفر نزدیک می کند.!

طی فرایند استفاده از این دستگاه؛ پمپاژ خون و اکسیژن رسانی بیشتر، بهتر و قوی تر انجام گرفته و باعث کمک به قلب و عروق نیز می گردد.!

این دستگاه هم اکنون در مرحله مشاوره با پزشکان و متخصصان و فوق تخصصان در حوزه کرونا و اساتید طب سنتی و اسلامی است.!

نمونه اولیه ای از این دستگاه طراحی و آزمایش شده که برای تکمیل و تولید انبوه، نیاز به زمان بیشتر، حمایت مسئولین استانی و توجه ویژه مسئولان کشوری دارد.

گفتنی است؛ این مخترعین نیک اندیش؛ این دستگاه را بدون هیچ چشمداشتی و به منظور کمک به همنوعان بویژه ملت سرافراز ایران اسلامی برای مقابله با کرونای منحوس؛ طراحی و ساخته اند و تلاش مجدانه خود را به عنوان فرزندان توانمند این مرز و بوم؛ با سرعت و دقت ادامه خواهند داد.

انشاءالله این عزیزان بتوانند با خلق این اختراع عظیم و موثر و اخذ تاییدیه علمی و با تولید انبوه آن، بزودی دَین خود را به میلیاردها انسانِ مضطرب از ویروس کرونا، اداء کنند و در آغاز سال"جهش تولید" نیز این اختراع ارزشمند را به مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای"مد ظله العالی" تقدیم نمایند و "ما می توانیم" و شکست کرونا را به نمایش بگذارند.بازتاب ایلام
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: