کد خبر: ۲۵۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 20
پیام‌هایی که به گفته ریاست دانشگاه فسا در کل جهان مورد استقبال قرار بود به‌جز در شهرستان خودمان، عدم رعایت نکات بهداشتی و خودقرنطینگی باعث شد که فسا از خط قرمز مبتلایان به کرونا عبور کند و اکنون پیشگامان عرصه سلامت شهر نیز دچار بیماری کرونا شدند
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا و تعدادی از مدیران و کارکنان حوزه سلامت فسا نیز به جمع مبتلایان به کویید ۱۹ پیوستند.

 به گزارش شفاآنلاین، هر  روز و به‌صورت مکرر پیامهای حاوی آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و درخواستهای ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهت رعایت مردم، ماندن در خانه‌هایشان و افزایش خطر ابتلا بیشتر و پیشامد بحران مبتلایان به ویروس کرونا در فسا به دستمان می‌رسید.

 پیام‌هایی که به گفته ریاست دانشگاه فسا در کل جهان مورد استقبال قرار بود به‌جز در شهرستان خودمان، عدم رعایت نکات بهداشتی و خودقرنطینگی  باعث شد که فسا از خط قرمز مبتلایان به کرونا  عبور کند و اکنون پیشگامان عرصه سلامت شهر نیز دچار بیماری کرونا شدند.

اکنون نه‌تنها تعدادی از کارکنان و مدیران، بلکه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان نیز که تا امروز در حال مقابله در خط مقدم بودند،به جمع مبتلایان به این ویروس منحوس پیوستند.

 روی انتقاد شهروندان دغدغه‌مند به سوی مسئولانی است که در این بحران همراهی نکرده و همچنین شهروندانی که هنوز در خیابانها برای انجام امور کم‌ارزش در حال پرسه هستند.

باز هم در این روزهای خاص درخواست تمام کارکنان حوزه سلامت فسا، ماندن شهروندان در خانه‌هایشان و جدی گرفتن این بحران است.فارس 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: