کد خبر: ۲۵۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 19
داروی "SNG001" یک فرمول استنشاقی از اینترفرون-بتا است. اینترفرون -بتا یک پروتئین طبیعی است که واکنش‌های ضد ویروسی بدن انسان را هدایت می‌کند
شفاآنلاین>سلامت>محققان انگلیسی قصد دارند یک دارو را که برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی بیماران مبتلا به کرونا ویروس آزمایش کنند.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از ایوینینگ استاندارد، شرکت "Synairgen" در نظر دارد از داروی " SNG001" برای آزمایش روی بیماران مبتلا به کروناویروس استفاده کند.

داروی "SNG001" یک فرمول استنشاقی از اینترفرون-بتا است. اینترفرون -بتا یک پروتئین طبیعی است که واکنش‌های ضد ویروسی بدن انسان را هدایت می‌کند.

این دارو برای درمان "بیماری مزمن انسدادی ریه"(COPD) مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار است از هفته آتی در  یک بیمارستان در لندن روی بیماران مبتلا به کرونا ویروس حاد آزمایش شود.

شرکت "Synairgen" توانسته تائیده این آزمایش روی بیماران را دریافت کند.

مطالعات اولیه نشان داده‌ که این دارو سبب فعال شدن مسیرهای ضد ویروسی در ریه می‌شود و عملکرد ریه مبتلایان به عفونت‌های ریوی را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، تحمل دارو برای بیماران هم آسان است.

فاز دوم آزمایش بالینی دارو روی ۱۰۰ بیمار مبتلا به "کووید-۱۹" انجام خواهد شد و طی آن از دارونماها هم استفاده می‌شود.

این داروی استنشاقی تاکنون میزان بهبود آسم و بیماری مزمن انسداد ریوی(COPD) در افرادی که دچار عفونت ریه مانند آنفلوآنزا شده‌اند را ارتقاء داده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار