کد خبر: ۲۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 17
امیدواریم این روند پرداخت، تأثیر بسزایی در ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه شدگان سازمان باشد
شفاآنلاین>سلامت>مدیر کل بیمه سلامت استان تهران ضمن تشکر از عملکرد خوب مؤسسات طرف قرارداد در این دوره سخت مبارزه با کرونا ویروس، گفت: در راستای حمایت از حوزه سلامت استان با توجه به اعتبارات داده شده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، مبلغ بالغ بر یک هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد پرداخت شده است.

به گزارش شفاآنلاین، سید محمد حسینی، گفت: با پیگیری‌های مداوم مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در تأمین و اختصاص منابع جهت پرداخت به مؤسسات طرف قرارداد مبلغ ۹۲۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال مطالبات سال۹۷ بیمارستان‌های خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی استان تهران و ۶۰۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال مطالبات سال ۹۷ مؤسسات درمانی شامل مراکز رادیولوژی، آزمایشگاه‌ها، پزشکان عمومی، متخصص و درمانگاه‌های سطح استان پرداخت شد. این پرداخت‌ها در راستای حمایت از حوزه سلامت استان با توجه به اعتبارات داده شده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران صورت گرفته است.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران، افزود: امیدواریم این روند پرداخت، تأثیر بسزایی در ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه شدگان سازمان باشد. اداره کل بیمه سلامت استان تهران برنامه ریزی‌های منسجمی با توجه به شرایط حساس مواجهه با ویروس کرونا انجام داده است تا در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ خدمات مطلوبی را به بیمه شدگان ارائه کند.

بنابر اعلام روابط عمومی بیمه سلامت استان تهران، وی در خصوص برقراری کشیک نوروزی در ادارات، دفاتر پیشخوان منتخب و مؤسسات درمانی سطح استان، خاطرنشان کرد: طبق مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی اداره کل، خدمات بیمه‌ای و درمانی مورد نیاز بیمه شدگان مانند روزهای عادی ارائه خواهد شد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: