کد خبر: ۲۵۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 12
سایت medRxiv منتشر شده است با استفاده از مدل سازی ریاضی نشان می دهد که آمار رسمی دولت آمریکا در زمینه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا احتمالا نوک کوه یخ بسیار بزرگتری است
شفاآنلاین>اقتصادی>سلامت>با ادامه بحران در بازار سهام امریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا ، دونالد ترامپ اعلام کرد قصد دارد به کنگره پیشنهاد دهد که مالیات بر درآمد مشاغل به ‌طور عمده  کاهش یابد و کمک ‌های مالی برای کارگران ساعتی و کسب ‌و کارهای خرد و شرکت ‌های هواپیمایی و کشتیرانی سیاحتی در نظر گرفته شود. 

به گزارش شفاآنلاین، پیش بینی می شود این تخفیف مالیاتی حداقل 800 میلیارد دلار بارمالی بر دولت فدرال وارد کند و بر کسری بودجه دولت امریکا بیفزاید .

همزمان روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت ، نتایج یک مطالعه که در وب سایت medRxiv منتشر شده است با استفاده از مدل سازی ریاضی نشان می دهد که آمار رسمی دولت آمریکا در زمینه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا احتمالا نوک کوه یخ بسیار بزرگتری است.

 یافته های این بررسی نشان می دهد بر اساس خوش بینانه ترین فرضیات، حداقل 1043 نفر در آمریکا به این ویروس آلوده شده و بر اساس سناریو واقع بینانه تر، این تعداد به راحتی می تواند به عدد 9484 نفر برسد.

توماس بوسرت تحلیلگر مسائل امنیت ملی و مشاور سابق امنیت ملی و مبارزه با تروریسم ترامپ نیز پس از انتشار مقاله ای انتقادی در واشنگتن پست، در توئیترنوشت : اگر الان آمریکا نتواند از خارج شدن شدن ویروس کرونا از کنترل جلوگیری کند، دیگر هرگز نخواهد توانست این کار را بکند.

آمارها نشان می دهد که از 50 ایالت امریکا ، 37 ایالت به ویروس کرونا آلوده شده است . 

با ادامه نگرانی ها از شیوع بیشتر ویروس کرونا در امریکا ، جو بایدن و برنی سندرز ، نامزدهای انتخابات درون حزبی دموکرات ها اعلام کردن تجمعات انتخاباتی خود را در ایالت اوهایو به حال تعلیق در می آورند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: