کد خبر: ۲۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 06
تیم اعزامی موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار او بیش از هزار و۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار احتکار شده کشف کنند
شفاآنلاین>سلامت>اجتماعی>معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار دپو شده و ۸۳ بطری یک لیتری الکل تقلبی در ۲ عملیات مستقل کشف شد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی براینکه فردی در انبار واحد صنفی اش در حوالی خیابان جمهوری مقادیر قابل توجهی از انواع ماسک های فیلتر دار و ساده جمع آوری کرده است و با قیمتی بین ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان به برخی از مشتریان عرضه می کند، بررسی موضوع در دستور کار  پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انبار شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری این واحد صنفی در دستور کار ماموران این معاونت قرار گرفت و تیم اعزامی موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار او بیش از هزار و۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار احتکار شده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در روز گذشته خبر دیگری مبنی بر فروش ژل و مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در یکی از داروخانه های شهرک گلستان در غرب تهران به این پلیس اعلام شد، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص صحت و سقم گزارش اعلام و ماموران پس از هماهنگی های قضایی در بازرسی از این داروخانه موفق شدند ۸۳ بطری یک لیتری الکل دست ساز تقلبی و بدون نام و نشان کشف و متصدی داروخانه برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجوئی از متهمان پرونده ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: