کد خبر: ۲۵۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 21
از همه نهادها و مجموعه‌های ذیربط و جامعه خیران تقاضا می‌شود برای تهیه مواد ضد عفونی کننده دست در اماکن عمومی نظیر مترو، اتوبوس و مدارس جهت پیشگیری از کرونا همکاری داشته باشند
شفاآنلاین>سلامت> کمپین یا پویشی اجتماعی با عنوان نه به کرونا با هدف جلب مشارکت مردم در پیشگیری از شیوع این بیماری در خراسان رضوی راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش شفاآنلاین، رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی روز جمعه با بیان این مطلب گفت: این پویش به همت این شورا راه اندازی شده است و گروه هدف این پویش تمامی مردم هستند و در این چارچوب می‌توانند برای پیشگیری از این بیماری در تهیه مواد شوینده و ضد عفونی کننده جهت استفاده در اماکن عمومی اقدام کنند.

آرزو حیدریان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی در این خصوص افزود: از همه نهادها و مجموعه‌های ذیربط و جامعه خیران تقاضا می‌شود برای تهیه مواد ضد عفونی کننده دست در اماکن عمومی نظیر مترو، اتوبوس و مدارس جهت پیشگیری از کرونا همکاری داشته باشند.

وی از مسوولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی خواست تا با حمایت از این طرح و فرهنگ‌سازی در جامعه به این پویش بپیوندند تا گامی مثبت در راستای کاهش شیوع و پیشگیری از بیماریهای واگیر در جامعه برداشته شود.

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی با بیان این که بهداشت فردی در پیشگیری از بیماریهای ویروسی نظیر کرونا از اهمیت به سزایی برخوردار است گفت: از مردم انتظارم داریم حداقل در زمان شیوع بیماریهای واگیردار از دست دادن با یکدیگر و روبوسی کردن پرهیز کنند.

حیدریان افزود: خیران و تمامی افرادی که تمایل دارند در قالب پویش "نه به کرونا" با شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت همکاری کنند می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر با تلفن  ۳۸۴۰۷۸۱۸ تماس حاصل کنند. 

شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران زنان سلامت خراسان رضوی که بیش از هزار عضو دارد از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: