کد خبر: ۲۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 17
شفاآنلاين - لزوم استفاده از تجارب ایران برای توسعه تامین اجتماعی در عراق، طی دیدارهای مدیران عامل سازمان های تامین اجتماعی دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاين از سازمان تامین اجتماعی، «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار که در حاشیه نشست سالانه سازمان بین المللی کار در ژنو برگزار شد، ضمن استقبال از توسعه همکاری با عراق، با دعوت مقام عراقی مبنی بر سفر هیاتی از سازمان تأمین اجتماعی به عراق برای توسعه روابط، موافقت کرد و مقرر شد بعد از ماه رمضان هیاتی از سازمان تامین اجتماعی ایران با سفر به عراق، امکان گسترش همکاری ها را پیگیری کنند.

وی با اشاره به روابط رو به توسعه ایران و عراق افزود: سازمان تامین اجتماعی ایران می تواند تجارب خود را در حوزه های مختلف بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری در اختیار عراق قرار دهد.

مدیرعامل تامین اجتماعی عراق نیز با بیان اینکه تامین اجتماعی در ایران قدمت زیاد و تجارب ارزشمندی دارد، خواستار استفاده از این تجربیات برای توسعه تأمین اجتماعی در عراق شد.

وی همچنین خواستار سفر هیاتی از سوی سازمان تامین اجتماعی به عراق شد تا با بررسی شرایط موجود، بهترین راهکار برای توسعه تامین اجتماعی در این کشور اتخاذ شود.

رییس سازمان تامین اجتماعی عراق ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات، توانمندی و قابلیت ایران در زمینه تامین اجتماعی، همکاری در این حوزه ارتقا یابد.

وی با اشاره به نیازهای عراق در حوزه تامین اجتماعی و درمان گفت: در این زمینه می توانیم از کمک و مشورت ایران استفاده کنیم زیرا جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای قابل ملاحظه ای در حوزه تامین اجتماعی دارد و بهره مندی از این تجارب برای ما بسیار مفید خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: