کد خبر: ۲۵۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 18
شفاآنلاین :رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با اعلام هشدار درباره رواج توزیع سکه‌های تقلبی دربازار گفت: همزمان با اوج گیری قیمت‌ها، شاهد رواج سکه‌های تقلبی در بازار هستیم.به همین خاطرازمردم درخواست می کنیم فقط از واحدهای دارای مجوز فروش سکه و طلا، خرید کنند.

به گزارش شفاآنلاین ،محمد کشتی آرای درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: قیمت اونس جهانی افزایش ۴ دلاری نسبت به روز گذشته داشته است اما با توجه به روند صعودی نرخ ارز در روزهای اخیر، قیمت طلا و سکه نیز در حال افزایش است بطوریکه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به اوایل هفته به ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: البته این در شرایطی است که هیچ تقاضایی در بازار وجود ندارد و حتی حباب سکه به منفی ۱۰ هزار تومان هم رسیده است. همچنین شرایط بگونه‌ای است که قیمت سکه از طلا پیشی گرفته است.

رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با هشدار نسبت به رواج سکه‌های تقلبی گفت: با اوج گیری قیمت‌ها شاهد رواج سکه‌های تقلبی در بازار هستیم از همین روی از هموطنان درخواست داریم تنها از واحدهای دارای جواز فروش سکه و طلا، خرید کنند.

کشتی‌آرای در مورد آخرین نرخ انواع سکه به ایلنا گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح قدیم ۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۹۴۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۴۱ هزار تومان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: