کد خبر: ۲۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 17
شفاآنلاين:همسرجهان پهلوان غلامرضاتختي دقايقي قبل دارفاني راوداع گفت.

به گزارش اختصاصي شفاآنلاين، خانم شهلا توكلي همسرمرحوم تختي كه ازچندروزقبل به دليل نارسايي ريوي وقلبي دربيمارستان ايرانمهرتهران بستري شده بوددقايقي قبل وبه رغم تلاش هاي تيم پزشكي روي تخت بيمارستان جانسپرد.
سال‌ها مبارزه با بیماری‌های متعدد ، شهلا توکلی همسر مرحوم غلامرضا تختی را از پا انداخته بود تا او دوباره این روزها در اتاق 801 در طبقه چهارم بیمارستان ایرانمهر رنج بستری شدن را تجربه نمايد.

او که در سالیان اخیر با بیماری سرطان مبارزه می کرد دراواخرعمر مشکلات ریوی و ناراحتی قلبی در کنار همان بیماری قبلی اش سرطان ، کار او را به آی‌سی‌یو بیمارستان ایرانمهر تهران کشانده بود.

شهلا توکلی بعد از ماجرای درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در مرز 80 سالگی بیش از 46 سال هیچ گاه در مجامع عمومی یا خبری حاضر نشده و سکوت مطلق اختیار کرده بود.

پس از شدت گرفتن بیماری شهلا توکلی ، بابک تختی تنها فرزند غلامرضا تختی از بیش از 10 روز پیش به تهران آمد تا بر بالین مادر بیمارش باشد.

پیش از این محمدرضا طالقانی در مصاحبه ای اعلام کرده بود آخرین آرزوی خانم توکلی در روزهای بیماری ، دیدن پسرش بابک در تهران است و بابک هم حالا برای دیدار با مادرش به تهران آمده است.اماافسوس كه عمرمادربه دنيانبودتاايام بيشتري رادركنارمادرسپري كند.
روحش شاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: