کد خبر: ۲۵۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 10
با افتتاح طرح مرکز جامع سلامت روستایی بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات مرکز جامع سلامت روستایی پوستکلا بهره مند شدند
شفاآنلاین>سلامت>۲ طرح عمرانی و بهداشتی روز یکشنبه همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال در بابل افتتاح شد.

به گزارش شفاآنلاین، یک مرکز جامع سلامت روستایی در روستای پوستکلا از توابع بخش بندپی شرقی و طرح هادی و جاده آسفالت روستای شهید آباد از توابع بخش بندپی غربی ۲ طرحی بود که در این روز به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی پوستکلا گفت: با افتتاح  طرح مرکز جامع سلامت روستایی بیش از سه هزار و  ۷۰۰ نفر از خدمات مرکز جامع سلامت روستایی پوستکلا بهره مند شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود : این مرکز  با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال احداث شده است.

وی با بیان اینکه زمین این مرکز به مساحت ۸۰۰ مترمربع توسط خانواده نیک اندیش مرحوم سیدابوالقاسم موسوی مظهری به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل اهدا شد ، گفت : از خدمات این خانه های بهداشت و مرکز جامع سلامت ۱۴ روستا با یک هزار و  ۶۴ خانوار بهره مند شدند.

او افزود : مرکز جامع سلامت روستایی پوستکلا با مساحت ۵۰۰ متر مربع و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته شده است.

جلالی گفت : یکی از دستاوردهای ۴۱ ساله انقلاب، افزایش خانه های بهداشت برای شناسایی و درمان افراد است و در حال حاضر ۳۹ مرکز جامع سلامت شهری، ۱۷۵ خانه بهداشت، ۲۷ پایگاه سلامت و ۱۷ مرکز معین خدمات بهداشت شامل بهداشت خانواده، محیط و حرفه ای، بهداشت روان، و غیره در شهرستان بابل خدمات دهی می کنند.

همچنین افتتاح طرح هادی و جاده آسفالت روستای شهید آباد از توابع بخش بندپی غربی این شهرستان با اعتبار پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: