کد خبر: ۲۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 17
شفاآنلاین-دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: تهدیدات و آسیب‌های موجود در آموزش‌های ارائه شده توسط آموزشگاه‌های آزاد زبان در جلسه شورای عالی بررسی شد و دبیرخانه شورا ماموریت یافت تا این موضوع را بررسی کند.

به گزارش شفا آنلاین،مهدی نوید ادهم  در خصوص جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: در این جلسه که با حضور وزیر آموزش و پرورش و اعضای شورای عالی برگزار شد به گردهمایی معاونان و مدیران کل وزارت آموزش و پرورش اشاره و گزارشی در خصوص ایجاد هماهنگی برای اجرای برنامه‌های سال تحصیلی 94 ــ 93 ارائه شد.

وی افزود:‌موضوع آموزش زبان در آموزشگاه‌های آزاد، فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های موجود در آموزش‌های ارائه شده در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مطرح شد و دبیرخانه شورا مأموریت یافت تا برای ساماندهی این موضوع با همکاری معاونت‌های ذیربط بررسی‌‌های لازم را انجام داده و گزارش به دست آمده را به شورای عالی ارائه کند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که تهدیدها و آسیب‌های آموزشگاه‌های آزاد زبان که در شورای عالی آموزش و پرورش بررسی شد، شامل چه مواردی می‌شود؟ گفت: تهدیدهای فرهنگی و اخلاقی در برخی از آموزشگاه‌ها و تدریس‌های آموزشی در جلسه شورای عالی بررسی شد.

نوید ادهم با اشاره به ادامه بررسی اساسنامه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد:‌ 3 ماده از مواد اساسنامه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی بررسی و تصویب شد و اعضای شورای عالی ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت ساماندهی و اداره مطلوب پژوهش‌سراهای دانش‌‌‌آموزی بر استفاده از ظرفیت سایر نهادها به ویژه توانمندی‌های بخش غیردولتی برای پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تأکید کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: