کد خبر: ۲۵۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 04
داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اصلاحات اعلام شده در ۲۵ آذر و ۱۵ بهمن ۹۸ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور منتشر شد.

به گزارش شفاآنلاین، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (چهارشنبه، ۱۶ بهمن) با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و دانلود دفترچه مربوطه و مطالعه آن نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اصلاحات اعلام شده در ۲۵ آذر و ۱۵ بهمن ۹۸ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد۹۹   




کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ از روز دوشنبه ۲۵ لغایت چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد. این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه ، ۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود.

مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر  ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و با توجه به مهلت تعیین شده در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ پایان پذیرفت که در این دوره تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کرده‌اند.

دور دوم ثبت نام نیز از دیروز (دوشنبه، ۱۴ بهمن) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ فردا (چهارشنبه، ۱۶ بهمن ) ادامه دارد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: