کد خبر: ۲۵۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 25
شایان صالحی یکی از اینترن‌های دانشکده پزشکی و فرزند دکتر صالحی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز آموزشی درمانی فیض در اتفاقی ناگوار پنجشنبه سوم بهمن ماه به علت سکته قلب دار فانی را وداع گفت
شفاآنلاین>سلامت>سکته قلبی یک دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان«شایان صالحی» دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شفاآنلاین، شایان صالحی یکی از اینترن‌های دانشکده پزشکی و فرزند دکتر صالحی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز آموزشی درمانی فیض در اتفاقی ناگوار پنجشنبه سوم بهمن ماه به علت سکته<Stroke> قلب دار فانی را وداع گفت.

سید محسن حسینی معاون دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اصفهان به مناسبت درگذشت دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پیام تسلیتی عنوان کرد: «خبر درگذشت شایان صالحی دانشجوی رشته پزشکی؛ خانواده دانشگاه علوم‌ پزشکی اصفهان را متاثر و داغدار کرد.

از طرف خود و همکارانم در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی خدمت خانواده داغدار ایشان علی الخصوص همکار گرامی دکتر صالحی و دوستان دانشجوی این عزیز سفر کرده تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای روح آن عزیز؛ شادی و مرحمت و برای خانواده عزیز ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.»

همچنین طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پیامی درگذشت دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خطاب به دکتر صالحی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمده است: «تسلیت و همدردی برخاسته از عمق جان را در سوگ از دست دادن شایان عزیز بپذیرید. امیدوارم روح پاک او در آغوش رحمت خداوند و جوار پاکان و نیکان درگاه لایزالش جای بگیرد و با دعای خیرش دل مهربان پدر و مادر داغدیده و دوستان سوگوارش را التیام بخشد.»ایلنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: