کد خبر: ۲۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 16
شفاآنلاین-نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری مجوز برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی را اعطا نمی‌کند چرا که معتقد هستند آموزش و پرورش نیروی اضافه دارد.

به گزارش شفا آنلاین،جبار کوچکی‌نژاد در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش و پیگیری وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش به همراه معاون آقای عسگری آزاد در جلسه این کمیسیون حاضر شدند.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون اعلام کرد که مقدمات لازم برای برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی را فراهم کرده‌اند و بخشنامه مربوط به این موضوع در آستانه صدور است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: اختلافی میان آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری درخصوص ارائه مجوز برای برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی وجود دارد و معاونت ریاست جمهوری مجوز برگزاری این آزمون را اعطا نمی‌کند چرا که معتقدند آموزش و پرورش نیروی اضافه دارد و نیازی به نیرو ندارد.

کوچکی‌نژاد گفت: در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد تا کمیته‌ای 3 نفره متشکل از نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مجلس تشکیل شود تا موضوع برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی را پیگیری کنند.

وی با اشاره به این‌که برگزاری این آزمون استخدامی قانون مجلس است، افزود: آموزش و پرورش باید این قانون را اجرا و به سرعت آزمون استخدامی را برگزار کند و نیروهای مورد نیاز خود به ویژه در مقطع ابتدایی را از میان آن‌ها تأمین کند همچنین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نیز باید ردیف استخدامی مربوطه را اعطا کند
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مربی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
1
0
سلام مربیان عزیز لطفا برای پیگیری کارتون با111 سامانه ارتباط ملت و دولت تماس بکیرید از ریاست محترم جمهور خواهان برسی بشید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: