کد خبر: ۲۴۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - 2020January 19
شبکه دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، به منظور رونق تولید داخل و همچنین تامین نیازها از طریق تولید داخل، در اطلاعیه‌ای طرح فراخوان حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور را منتشر کرد
شفا آنلاین>سلامت>اطلاعیه طرح حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور، از سوی شبکه دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش شفا آنلاین، شبکه دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، به منظور رونق تولید داخل و همچنین تامین نیازها از طریق تولید داخل، در اطلاعیه‌ای طرح فراخوان حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور را منتشر کرد.

فراخوان شماره‌ ۳ طرح حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور به شرح زیر است:

شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی می‌توانند با تکمیل فرم پیوست حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ طرح پیشنهادی خود را برای تولید مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی مبتنی بر فناوری داخلی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال کنند.

فهرست ملزومات و مواداولیه مصرفی مورد نظر طرح شامل گایدینگ کتتر و کتترهای قلبی و عروقی، استنت قلبی و بالون، کارتریج استپلر، کامپوننت‌های تیبیال و فمورال زانوی سیمانی توتال، اکسیژنراتور، کیسه استومی، مایع هلیوم و آنژیوکت است.

بر اساس اعلام وبدا، دریافت فرم اولیه پیشنهاد طرح ساخت مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی از طریق پست الکترونیکی fs.arzyaban@gmail.com  امکان‌پذیر است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: