کد خبر: ۲۴۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 2020January 18
چنین محصولاتی در دنیا تولید نشده و مردم فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند و اصلا از این محصولات استفاده نکنند
شفا آنلاین>سلامت>متخصص پوست و مو با اشاره به تبلیغات گسترده درمان سریع "ریزش مو" یا " لک صورت " در فضای مجازی، گفت: این موارد کذب محض است و به هیچ وجه چنین چیزی صحت نداشته و پایه علمی ندارد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمد ایمانی روز شنبه افزود: چنین محصولاتی در دنیا تولید نشده و مردم فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند و اصلا از این محصولات استفاده نکنند.


وی اظهار داشت: اگر کسی چنین محصولی را تولید کرده که در ۲ ماه ریزش مو را درمان می کند و یا لک صورت را از بین می برد، آن را در مبادی ذیربط، ثبت اختراع کند تا مردم با آرامش از آنها استفاده کنند.

ایمانی همچنین کوچک کردن بینی با آنزیم را کاری کاملا غیر علمی دانست و گفت: برای کوچک کردن بینی افرادی که مشکل تنفسی دارند یا حتی از نظر زیبایی هم می خواهند عمل کنند باید توسط همکاران جراح پلاستیک یا گوش و حلق و بینی انجام شود و ما چیزی به نام زدن آنزیم برروی بینی نداریم.

وی ادامه داد: افرادی با دستگاه " پلاسما جت " یا " پلکسر " برروی صورت کارهای مختلفی انجام می دهند که کار اشتباهی است. این موارد خیلی زیاد شده و متاسفانه عوارض زیادی به دنبال داشته است.

ایمانی ادامه داد: پرداختن به امور زیبایی یک نیاز مبرم طبی نیست که اگر انجام نشود مردم دچار مشکل نمی شوند، اما یک تقاضای غیر قابل انکار بوده و در حال افزایش است.  

وی با اشاره به اینکه اطلاعات مردم در این زمینه کم است، افزود: عده ای با گذراندان دوره های کوتاه مدت و سپس با تبلیغات فراوان و گسترده و اغلب کذب در فضای مجازی، وارد این بازار شده و سلامتی افراد را به خطر می اندازند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: