کد خبر: ۲۴۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020January 07
در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی بدون داشتن مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت
شفاآنلاین>سلامت> فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری خانمی که بدون داشتن مدرک پزشکی اقدام به ارائه خدمات پزشکی به بیماران می‌کرد خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی بدون داشتن مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و این خانم ۴۵ ساله را که بدون داشتن هیچ مدرکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کرد دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه ۸۰ قلم انواع اقلام پزشکی از منزل متهمه کشف شد، بیان داشت: متهمه به بزه انتسابی اعتراف و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان از شهروندان خواست، مراقب باشید فریب اینگونه افراد را نخورید و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: