کد خبر: ۲۴۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020January 07
اگر بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی رفع نشود قطعاً طی ماه‌های آینده بسیاری از بیمارستان‌های کشور تعهدات خود را با سازمان تامین اجتماعی قطع خواهند کرد
شفاآنلاین>سلامت>رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران، گفت: بزرگ ترین سازمان بیمه‌گر پایه تعهدات خود را در قبال بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رعایت نمی‌کند.

به گزارش شفاآنلاین ، علی امیر سوادکوهی، با اشاره به برگزاری هفتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه ایران از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه ۹۸ در سالن همایش‌های رازی تهران، افزود: در این کنگره موضوعاتی همچون عفونت<Infection> حاد و مزمن در ICU، تغذیه در ICU، روش‌های درمانی مکانیکال و روش‌های نوین آنتی بیوتیک تراپی در ICU، مورد بحث و گفتگوی اساتید و مهمانان حاضر قرار می‌گیرد.

رئیس هفتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه ایران، با انتقاد از عملکرد بزرگ ترین سازمان بیمه‌گر پایه در کشور، گفت: اگر بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی رفع نشود قطعاً طی ماه‌های آینده بسیاری از بیمارستان‌های کشور تعهدات خود را با سازمان تامین اجتماعی قطع خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بیمارستان‌های دولتی و خصوصی اگر نقدینگی به آنها تزریق نشود یا دچار ورشکستگی می‌شوند یا باید سطح پاسخ ‌های درمانی را کاهش دهند که در هر دو حالت مردم و پزشکان متضرر خواهند شد.

سوادکوهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۰ فوق تخصص مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های مختلف کشور مشغول فعالیت و ارائه خدمات به بیماران هستند، گفت: هر چند که تحریم‌ها سبب بروز مشکلاتی در تامین تجهیزات و داروها شده است، ولی با این وجود بخش های ویژه بیمارستان‌ها به بهترین نحو اداره می‌شوند.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: