کد خبر: ۲۴۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۸ - 2020January 05
محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در حین انجام ماموریت در جاده زاهدان-ایرانشهر بر اثر سانحه تصادفی دار فانی را وداع گفت
شفا آنلاین>سلامت>محمدنعیم امینی‌فرد نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی ساعتی قبل در سانحه تصادف رانندگی جان باخت.

به گزارش شفا آنلاین، محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در حین انجام ماموریت در جاده زاهدان-ایرانشهر بر اثر سانحه تصادفی دار فانی را وداع گفت.

سرهنگ بهروزی فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان دراین باره گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه امروز در ۴۵ کیلومتری زاهدان بر اثر برخورد سواری سوزوکی با خودروی پراید رخ داد.

 وی افزود: در این حادثه خودروی پراید که حامل سوخت قاچاق بود به شدت با خودروی سوزوکی حامل آقای  امینی فرد برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه<the accident> به دلیل شدت ضربات وارده علاوه بر نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی راننده وی به همراه راننده پراید نیز جان خود را از دست دادند

محمدنعیم امینی‌فرد در سال ۱۳۴۶ در شهر "بمپور" از توابع شهرستان "ایرانشهر" در جنوب استان "سیستان و بلوچستان" به دنیا آمد. وی پس از سپری کردن تحصیلات مقدماتی و متوسطه در شهرستان‌های "بمپور و ایرانشهر" موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. سپس با شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۶۴، در رشته "پزشکی عمومی" دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته و پس از چندی دانش آموخته شد. دکتر امینی فرد هم چنین مدرک تخصصی چشم پزشکی و مدرک فوق تخصصی قرنیه را از این دانشگاه اخذ کرد.

پایگاه خبری شفاآنلاین این مصیبت را به خانواده ایشان،مردم شریف ایرانشهر،نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی وجامعه پزشکی کشور صمیمانه تسلیت می گوید.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: