کد خبر: ۲۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۸ - 2020January 05
چند نفر از پزشکان بیمارستان فارابی را مامور به برقراری ارتباط میان گروه چشم پزشکی و واحدهای مرتبط با فناوری های نوین چشم پزشکی در دانشگاه و مراکز علمی مختلف مانند دانشگاه امیرکبیر کرده‌ایم
شفاآنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، از مراجعه ۶۰۰ هزار نفر به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز درمانی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، محمدرضا اکبری، به آمار سال ۹۷ بیمارستان فارابی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار مراجعه کننده به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی و بیش از ۹۰ هزار مورد جراحی<Surgery> در این بیمارستان داشته ایم.

وی، تعداد بالای مراجعه‌ کنندگان، انجام اعمال جراحی فوق تخصصی هم رده با بهترین مراکز چشم پزشکی کشورهای پیشرفته و وجود داده های مناسب برای پژوهش های منحصر به فرد را از فرصت های مناسبی دانست که در این بیمارستان وجود دارد.

اکبری افزود: البته تراکم بالای بیماران ارجاعی و اثرات آن می‌تواند تهدیدی بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اساتید و دستیاران باشد.

رئیس بیمارستان فارابی همچنین از برقراری ارتباط میان گروه چشم پزشکی این بیمارستان با مراکز علمی و دانش بنیان خبر داد و گفت: چند نفر از پزشکان بیمارستان فارابی را مامور به برقراری ارتباط میان گروه چشم پزشکی و واحدهای مرتبط با فناوری های نوین چشم پزشکی در دانشگاه و مراکز علمی مختلف مانند دانشگاه امیرکبیر کرده‌ایم. اگر بخواهیم به پیشرفت ادامه دهیم راهی جز استفاده از فناوری های نوین دنیا نداریم.  مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: