کد خبر: ۲۴۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۸ - 2019December 31
سه نفر از مصدومان روز یکشنبه به علت شدت سوختگی که پزشکان بین ۹۰ تا ۱۰۰‌درصد اعلام کردند، پس از انتقال به بیمارستان جان باختند. فرد چهارم با رضایت اعضای خانواده ترخیص شده و درحال انتقال به تهران بود که جان باخت
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>یکی دیگر از مصدومان حادثه انفجار گاز خانگی و آتش‌سوزی روستای بوران جان باخت. با مرگ  این مصدوم تعداد کشته‌شدگان این حادثه به چهار نفر رسید.

به گزارش شفاآنلاین، شنبه شب هفته جاری نشت و انفجار گاز در منزلی مسکونی در روستای «بوران» از توابع شهرستان آمل  ۱۳ نفر را مجروح کرد که یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و بقیه با اورژانس به بیمارستان<Hospital> تخصصی سوختگی شهید زارع ساری انتقال یافتند. 

سه نفر از مصدومان  روز یکشنبه به علت شدت سوختگی که پزشکان بین ۹۰ تا ۱۰۰‌درصد اعلام کردند، پس از انتقال به بیمارستان جان باختند. فرد چهارم با رضایت اعضای خانواده ترخیص شده و درحال انتقال به تهران بود که جان باخت. اما  همچنان حال هفت مجروح دیگر  این حادثه وخیم است  که قرار است این مجروحان هم به بیمارستانی در مشهد منتقل شوند.

مدیر بیمارستان شهید زارع ساری دراین‌باره می‌گوید: «این مصدومان که با سوختگی شدید بالای ۵۰‌درصد و بیشتر مواجه هستند، قرار است با رضایت خانواده ترخیص شوند و به مشهد انتقال یابند. این مصدومان با سوختگی شدید پوستی و همچنین سوختگی استنشاقی مواجه هستند، چراکه با توجه به قرارگرفتن در محیط بسته و استنشاق دود و آتش ریه‌ها و دستگاه‌های تنفسی آنها سوخته است.

 از ۱۲ مصدوم این حادثه که به بیمارستان زارع ساری منتقل شدند تنها یک مصدوم با ‌درصد سوختگی ۱۳‌درصد در این بیمارستان باقی می‌ماند که مراحل درمان او درحال انجام است. علت و چرایی این حادثه از همان دقایق نخست سوالی بود که  مطرح شد. در بررسی‌های اولیه نشت گاز علت حادثه اعلام شد.

 اما تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانان همچنان درحال بررسی موضوع هستند تا جایی که  مدیر عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل می‌گوید: «تیم‌های آتش‌نشانی  دو مرحله کار کارشناسی انجام داده‌اند و با برگزاری جلسه درباره علت این حادثه بحث و بررسی خواهد شد، درحال حاضر علت اصلی این حادثه مشخص نیست.»شهروند

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: