کد خبر: ۲۴۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 2019December 25
جمال الدین الوانی صبح امروز در دیدار با سفیر عراق در ایران بر همکاری‌های دو جانبه به منظور تسهیل در امور امدادی و درمانی زائرین ایرانی در کشور عراق تاکید کرد
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در دیدار با سفیر عراق بر تسهیل فرآیند اعزام تیم های درمانی ایرانی به عراق تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، جمال الدین الوانی صبح امروز در دیدار با سفیر عراق در ایران بر همکاری‌های دو جانبه به منظور تسهیل در امور امدادی و درمانی زائرین ایرانی در کشور عراق تاکید کرد.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر نقش پراهمیت مسئله درمان زائران ایرانی در کشور عراق، خواستار تسهیل و روانسازی در فرآیند اعزام تیم های درمانی دائم و موقت ایرانی به کشور عراق شد.

وی با تبیین فعالیت های مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین کشور عراق و ویژگی زائرین ایرانی که به عتبات عالیات سفر می کنند گفت: این مراکز در مناسبت هایی همچون عاشورا، تاسوعا و اربعین حسینی به دلیل وجود میلیون‌ها زائر اباعبدالله الحسین علیه السلام، علاوه بر زائران ایرانی، به زائرین عراقی و سایر کشورها نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سعد عبدالوهاب جواد قندیل، همکاری های مناسب در خصوص تسهیل در امور درمانی و بهداشتی زائرین را لازم دانست و تصریح کرد: همکاری جمعیت هلال احمر ایران و عراق می‌تواند زمینه‌ساز گسترش و اجرای دقیق این مهم شود.

در این دیدار دو طرف همچنین در خصوص تقویت روابط دوجانبه در مسائل درمانی و بهداشتی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: