کد خبر: ۲۴۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۸ - 2019December 23
حمایت از طرح سلامت دیجیتال یا شرکت های سازنده تجهیزات الکترونیکی تشخیص بیماری ها و سلامت محور در اولویت برنامه های این وزارتخانه است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و آموزش پزشکی با اشاره به رصد مرزهای دانش دنیا گفت: حمایت از طرح سلامت دیجیتال یا شرکت های سازنده تجهیزات الکترونیکی تشخیص بیماری ها و سلامت محور در اولویت برنامه های این وزارتخانه است.

به گزارش شفا آنلاین، حسین وطن پور روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه  دایمی دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری البرز افزود:  طرح های تولیدی تجهیزات  پزشکی  به ویژه تشخیص و ژن ترابی  مورد توجه  ویژه قرار دارد.

وی ادامه داد: اکنون تعدادی شرکت در زمینه  طرح های سلامت الکترونیکی یا دیجیتال  در کشور شناسایی شده است.

وطن پور گفت: همچنین با توجه به توسعه روز افزون جمعیت بر روی پروژه گوشت مصنوعی نیز بررسی هایی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد :ت حریم ها امروز برای کشور فرصت ساز شده و با اتکا بر توان علمی و توسعه شرکت های دانش بنیان توانسته ایم از ظرفیت های داخلی به خوبی بهره برداری کنیم.

وطن پور گفت: بر این اساس وزارت بهداشت حمایت محدود از وارد کنندگان دارد.

مدیر کل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و آموزش پزشکی افزود: هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای نمایش توانمندی ها در عرصه علم و دانش است و با توافقی که با معاونت تحقیقات وزارت علوم وزارت بهداشت داشته از ظرفیت پارک های علم و فناوری در حوزه سلامت برای تولید صنعتی استفاده می شود.

در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان البرز با حضور ۳۰ شرکت، توان این استان در زمینه های تجهیزات پزشکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی در معرض نمایش قرار گرفته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: