کد خبر: ۲۴۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۸ - 2019December 23
روز حادثه جوانی به یکباره وارد حیاط مدرسه شد و بدون هیچ حرفی با زنجیر به صورتم کوبید که در پی آن یکی از چشم‌هایم کاملاً نابینا شد و چشم دیگرم هم فقط تا فاصله20 سانتیمتری را می‌بیند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سرایدار یک مدرسه که در درگیری با پسر جوانی بینایی یکی از چشم‌هایش را از دست داده بود، از قصاص ضاربش گذشت و او را عفو کرد.

به‌گزارش شفاآنلاین، این پرونده صبح روز گذشته در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و در ابتدای جلسه سرایدار در جایگاه قرار گرفت و گفت: چند سالی است که به‌همراه بچه‌ها و همسرم در مدرسه‌ای به‌عنوان سرایدار زندگی می‌کنیم.

 روز حادثه جوانی به یکباره وارد حیاط مدرسه شد و بدون هیچ حرفی با زنجیر به صورتم کوبید که در پی آن یکی از چشم‌هایم کاملاً نابینا شد و چشم دیگرم هم فقط تا فاصله20 سانتیمتری را می‌بیند.

 این حادثه باعث شد تا دختر و پسرم به‌لحاظ روحی آسیب فراوانی ببینند. در طول رسیدگی به این پرونده خانواده‌ام از من خواسته‌اند که ضارب را قصاص<Retribution> کنم اما من آدمی نیستم که بتوانم قصاص شدن و نابینا شدن کسی را تحمل کنم به همین خاطر از قصاص و حق خودم گذشت می‌کنم و او را می‌بخشم.

پس از اظهارات شاکی، متهم درجایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: در آن روزها که این حادثه رخ داد، همسرم از من جدا شده بود و من و بچه‌هایم با مادرم زندگی می‌کردیم. بعد از مدتی دخترم به من گفت که سرایدار مدرسه‌مان برای دوستم مزاحمت ایجاد کرده و برای او پیامک‌های نامربوط فرستاده‌ است. 

من آن زمان شیشه مصرف کرده بودم و حال و روز خوبی نداشتم و بدون هیچ تحقیقی به مدرسه رفتم و پس از دیدن سرایدار مدرسه با زنجیر به صورتش کوبیدم و از آنجا متواری شدم. اما یک روز بعد متوجه شدم اشتباه کرده‌ام و این مرد سرایدار نه مزاحمتی برای دوست دخترم ایجاد کرده و نه پیامکی به او داده است و همه چیز دروغ بوده و من حالا از کاری که انجام داده‌ام پشیمانم و از شاکی درخواست عفو دارم.

با پایان اظهارات شاکی و متهم قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند.ایران 
برچسب ها: درگیری ، نابینا ، روحی ، سرایدار
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
صد در صد عمدی ،گذشت خیلی حرف ه ، مستحق نبوده
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: