کد خبر: ۲۴۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 14
ما انتظار داریم مسئولان دولتی به میدان آمده و این مشکل را با جدیت دنبال کنند. این بو مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط بوده و روز به روز نیز وضعیت بدتر می‌شود. بعضا تا شعاع چند کیلومتری نیز این بو پخش می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>نماینده مردم بندر عباس در مجلس تاکید کرد که به دنبال تخلیه فاضلاب در خور گورسوزان بوی نامساعدی از آن متساعد شده که سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار داده و مسئولان هرچه زودتر برای حل این معضل باید به میدان بیایند.

به گزارش شفاآنلاین، حسین هاشمی تختی‌نژاد با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از جاری کردن فاضلاب در خور گورسوزان که به دریای خلیج فارس منتهی می‌شود و متساعد شدن بوی نامطبوع آن بیان کرد: واقعیت این است که فاضلاب شهری در خور گوسوزان ریخته می‌شود و به دنبال آن بوی نامطبوعی از این خور متساعد شده که ساکنین مجاور این خور را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما مدت‌هاست که این موضوع را دنبال می‌کنیم اما پاسخی که از مسئولان می‌شنویم این است که به علت کمبود منابع مالی نمی‌توانند طرح‌های لازم را برای فاضلاب اجرایی کرده و  مشکل را به طور ریشه ای حل کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ما انتظار داریم مسئولان دولتی به میدان آمده و این مشکل را با جدیت دنبال کنند. این بو مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط بوده و روز به روز نیز وضعیت بدتر می‌شود. بعضا تا شعاع چند کیلومتری نیز این بو پخش می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: انتظار داریم مسئولان دولتی اهتمام لازم را برای حل این معضل داشته باشند.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: