کد خبر: ۲۴۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 09
برای اجرای این برنامه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که سازمان برنامه و بودجه قول داده است این اعتبار را تامین کند
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس، گفت: تلاش می‌کنیم که تا پایان سال تحصیلی ۶۰ نوبت در مدارس مناطق محروم شیر توزیع کنیم که البته نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر زهرا عبداللهی،  درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس، گفت: در این زمینه به طور مداوم جلساتی را با کمیته شیرمدرسه، سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش داریم که با این طرح موافقت شده و قول داده‌اند که برای مدارس مناطق محروم کشور اعتبارات دیده شود و برنامه شیرمدرسه انجام شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول قرار است برنامه شیر مدرسه را در تمام مقاطع مدارس مناطق محروم اجرا کنیم، گفت: برای اجرای این برنامه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که سازمان برنامه و بودجه قول داده است این اعتبار را تامین کند.

عبداللهی ادامه داد: به محض اینکه اعتبارات را تامین کنند، توزیع شیر در مدارس را آغاز می‌کنیم و در این زمینه جلساتی را پیش می‌بریم. البته تلاش‌مان این است که از همین امسال این اقدام را آغاز کنیم و قرار شده که تا پایان سال تحصیلی ۶۰ نوبت در مدارس مناطق محروم شیر توزیع شود و امیدواریم به زودی اعتبارات آن تامین شود. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: