کد خبر: ۲۴۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 01
در حال حاضر هیات امنا ۶۰ دستگاه محرک عصب واگ یا VNS را برای بیماران نیازمند خریداری کرده و تعداد ۲۰ عدد از این کالای مصرفی را در اختیار بیمارانی که شرایط مورد تایید از لحاظ پزشکی را دارند، قرار داده است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از خرید ۶۰ دستگاه محرک عصب واگ یا VNS برای بیماران مصروع نیازمند خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ، مهدی یوسفی، در خصوص جزییات خرید دستگاه عصب<Nerve> واگ برای بیماران مبتلا به صرع، اظهار کرد: VNS ، کالای مصرفی است که با تحریک عصب واگ از وقوع تشنج قبل از شروع و متوقف کردن آن در صورت وقوع پیشگیری می ‌کند.

وی افزود: در حال حاضر هیات امنا ۶۰ دستگاه محرک عصب واگ یا VNS را برای بیماران نیازمند خریداری کرده و تعداد ۲۰ عدد از این کالای مصرفی را در اختیار بیمارانی که شرایط مورد تایید از لحاظ پزشکی را دارند، قرار داده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: دستگاه محرک عصب واگ برای ۲۰ نفر از بیماران مصروع تایید شده توسط پزشکان متخصص و آموزش دیده به صورت پایلوت در بیمارستان‌های دولتی همچون محب کوثر شیراز، نمازی شیراز، فیروزگر تهران، شهدای تجریش و کودکان مفید استفاده شده است.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: