کد خبر: ۲۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - 2019November 26
محمد بیرانوندی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات اظهار کرد: باید به این مطالبه پرستاران پاسخ داده شود.
شفا آنلاین>سلامت>یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات اظهار کرد: باید به این مطالبه پرستاران پاسخ داده شود.

به گزارش شفا آنلاین، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر بهداشت گفت: ضمن سپاس از خدمات شما، باید بگویم پرستاران ۱۳ سال اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات را به انتظار نشسته‌اند، چه کسی و چه لابی‌های قدرتمندی اجازه اجرای آن را نمی‌دهند؟ با اجرای این قانون به این مطالبه پرستاران پاسخ دهید.

وی افزود: طرح پرابهام قاصدک برخلاف خوش خبری قاصدک برای جامعه پرستاری خوش خبر نیست و هر روز بخشی از دسترنج آنها را پایمال می‌کند، با حذف این طرح به این بی‌عدالتی پایان دهید.

بیرانوندی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام مشمولان تبصره ۱۰ماده ۱۷ب تعیین تکلیف سرنوشت خویش را ثانیه شماری می‌کنند. سزاوار نیست بیش از این در عذاب باشند، نزدیک به یک سال منتظر تدوین آیین‌نامه بودند و چندین ماه است که در انتظار تنظیم شیوه‌نامه هستند، هر بار بخشی از آنها به بهانه‌ای حذف شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: