کد خبر: ۲۴۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019November 22
قرار است، ۷۰۰ تیم تک تخصصی و تخصصی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم سراسر کشور اعزام شوند تا مردم این مناطق را به صورت رایگان ویزیت کنند
شفاآنلاین>سلامت>با آغاز هفته بسیج، ۷۰۰ تیم تخصصی و تک‌تخصصی پزشکی برای ارائه خدمات ویزیت رایگان از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم سراسر کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین، بسیج جامعه پزشکی  در نظر دارد تا خدمات بهداشتی-درمانی را در هفته بسیج که از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد، به مردم مناطق محروم ارائه دهد. بر این اساس قرار است چندین بیمارستان صحرایی در مناطق محروم کل کشور، مانند مناطق محروم استان اردبیل، گلستان، مناطق مرزی و... تاسیس شود.

همچنین قرار است، ۷۰۰ تیم تک تخصصی و تخصصی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم سراسر کشور اعزام شوند تا مردم این مناطق را به صورت رایگان ویزیت کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی، طی هفته بسیج، نزدیک به ۱۵۰ تا ۲۰۰ ایستگاه سلامت در کشور دایر می‌شود و برنامه‌هایی مانند تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای جامعه پزشکی در همه استان‌ها و تجدید بیعت با شهدای بسیج نیز پیش خواهند برد. همچنین در نماز جمعه امروز و نماز جمعه هفته آینده خدماتی را در مصلی‌های نماز جمعه استان‌ها از سوی پزشکان و سازمان بسیج جامعه پزشکی ارائه می‌شود. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: