کد خبر: ۲۴۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 21
تبلیغ خدمات پزشکی حتماً باید بعد از اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی انجام گیرد وگرنه فردی که این کار را انجام داده تخلف کرده است و براساس قوانین با وی برخورد می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>حریرچی گفت: هرگونه تبلیغ خدمات پزشکی در سایت‌های اینترنتی فروش کالا کاملاً غیرقانونی است و افرادی که این گونه تبلیغات را انجام می‌دهند معمولاً غیرپزشک هستند.

به گزارش شفاآنلاین، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به تبلیغ خدمات پزشکی در سایت‌های فروش کالا، اظهار کرد: هرگونه تبلیغ خدمات پزشکی در سایت‌های اینترنتی فروش کالا کاملاً غیرقانونی است و افرادی که این گونه تبلیغات را انجام می‌دهند معمولاً غیرپزشک هستند.
 
معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: تبلیغ خدمات پزشکی حتماً باید بعد از اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی انجام گیرد وگرنه فردی که این کار را انجام داده تخلف کرده است و براساس قوانین با وی برخورد می‌شود.
 
حریرچی با اشاروه به پرونده آسیب به ماشین‌های آمبولانس و پنچر کردن چرخ‌های آنها گفت: اگر بیمار قلبی مورد نظر به بیمارستان به موقع منتقل می‌شد ما می‌توانستیم او را از طریق اهدای قلبی و ریوی زنده نگه داریم که این اقدام فرد متجاوز مانع از خدمت‌رسانی خوب فوریت‌های پزشکی شد و پرونده‌اش از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

او گفت: ما از آن فرد به دلیل آسیب رساندن به آمبولانس شکایت کرده‌ایم و خانواده متوفی نیز به خاطر فوت بیمارشان از وی در مراجع ذی‌صلاح شکایت کرده‌اند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: