کد خبر: ۲۴۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 19
هود شیمی درمانی از جمله تجهیزاتی است که در فرآیند درمان بیماران مبتلا به سرطان، کاربرد دارد و برای حفظ سلامت کارکنان درمانی به کار می‌رود
شفا آنلاین>سلامت>یک شرکت دانش بنیان در زمینه تجهیزات پزشکی توانسته هودهای شیمی درمانی مورد استفاده در فرآیند درمان بیماران مبتلا به سرطان را با اختلاف قیمت، قابل توجهی نسبت به محصول مشابه خارجی در کشور تولید کند.

به گزارش شفا آنلاین، هود شیمی درمانی از جمله تجهیزاتی است که در فرآیند درمان بیماران مبتلا به سرطان، کاربرد دارد و برای حفظ سلامت کارکنان درمانی به کار می‌رود که این شرکت دانش بنیان توانسته است این دستگاه را با اختلاف قیمت قابل توجهی نسبت به محصول مشابه خارجی تولید کند.

"توحید پورفلاح " از مدیران این شرکت دانش بنیان دراین‌باره گفت: مواد به کار رفته در شیمی درمانی، می‌تواند خطرات جدی برای کارکنان درمان و اپراتور ایجاد کند، هودهای شیمی درمانی، این امکان را ایجاد می کند که ریسک مشارکت در فرآیند درمان را برای کارکنان کاهش دهد.

این فعال فناور با اشاره به مشکلات واردات گفت: هود شیمی‌ درمانی وارد شده حدود ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و این شرکت آن را به قیمت ۲۵ میلیون تومان تولید می‌کند، با توجه به کیفیت مشابه با محصول وارداتی، این اختلاف قیمت، امتیاز بسیار مهمی در جایگزینی کالای «ایران ساخت» به جای کالای وارد شده از خارج محسوب می شود.

وی گفت: این شرکت، حدود ۳ دهه سابقه فعالیت در تولید تجهیزات آزمایشگاهی دارد، تولید انواع دیپ فریزها، هودهای شیمی‌درمانی، یخچال آزمایشگاهی و برخی محصولات دیگر، از جمله تولیدات این شرکت هستند.

وی در خصوص نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت بیان کرد: از جمله دستاوردهای چهار دوره شرکت در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، افزوده شدن بر تعداد مشتریان شرکت بوده، در این نمایشگاه توانستیم، قراردادهایی با دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، اصفهان و شهید بهشتی منعقد کنیم.

پورفلاح گفت: با توجه به یارانه و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت در این نمایشگاه برای خریدار هم مقرون به صرفه است، معمولا پس از فروش تجهیزات به مشتریان، زمان زیادی طول می کشد تا بتوانیم مطالبات خود را وصول کنیم، اما در صورت انعقاد قرارداد فروش در این نمایشگاه، اغلب چند روز بعد تصفیه انجام می شود، این مساله با توجه به نیاز شرکت‌های فناور و دانش بنیان به نقدینگی، مزیت قابل توجهی محسوب می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: