کد خبر: ۲۴۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 19
رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که موضوع پوشش بیمه خدمات روانشناسی و مشاوره، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شفا آنلاین، رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، ضمن اشاره به ساختار کنونی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، اظهار داشت: از اینکه این فرصت فراهم شده است که درباره مسائل روانشناسی و مشاوره کشور صحبت کنیم، بسیار خرسندیم.

وی افزود: امروز در کسوت مسئولیت بسیار حساس و مهم سازمان روانشناسی و مشاوره کشور در مدت کوتاهی که مسئولیت سازمان را بر عهده گرفته‌ام تحولات زیادی در سازمان ایجاد شده است.

حاتمی ادامه داد: روانشناسی و مشاوره یک فرصت بزرگ جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و روانی است، اما نیازمند حمایت مجلس هستیم.

رئیس سازمان نظام روانشانسی و مشاوره کشور، افزود: ما باید تاب‌آوری سلامت‌روان جامعه را افزایش دهیم، فضاهای مجازی را کنترل و سواد سلامت‌ روان جامعه را افزایش دهیم. قطعاً صدا و سیما باید همکاری جدی با ما داشته باشد و برای نظارت و اجرای برنامه‌ها نیازمند کمک و اختصاص بودجه مستقلی برای سازمان هستیم.

وی اظهار داشت: مسئله مهم دیگری که باید دستور دهید، موضوع بیمه سلامت روانشناسان و مشاوران و اجرای بند ج ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم توسعه موضوع «مشمول بیمه پایه» و «بیمه تکمیلی» مراجعین به مشاورین و روانشناسان همانند پزشکان هستیم.

در ادامه این دیدار، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، با ابراز خرسندی از دیدار با مسئولین سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، گفت: از اینکه دکتر حاتمی ریاست سازمان را برعهده دارد جای خوشحالی دارد. گزارش و نکات مهمی را ایشان بیان کردند. قطعاً سازمان باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: مواردی را که بیان شد، مورد تایید است و باید پیگیری شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بودجه و کمک مالی و بیمه سلامت روانشناسان و مشاوران و همکاری صدا و سیما با سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره دستورات لازم را صادر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: