کد خبر: ۲۴۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 18
همه ساله با آغاز فصل سرما و آغاز بارش های فصلی میزان مراجعه مردم به مراکز انتقال خون جهت اهدای خون کم می شود و در حال حاضر نیز با توجه به ورود موج سرما و بارش های برف و باران مراکز انتقال خون در سراسر کشور با کاهش ذخایر خون و فرآورده های آن روبرو شده اند
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، از مردم نوعدوست و ایثارگر کشور دعوت کرد تا در روزهای پیش رو اهدای خون را در برنامه خود قرار دهند.

به گزارش شفا آنلاین، همه ساله با آغاز فصل سرما و آغاز بارش های فصلی میزان مراجعه مردم به مراکز انتقال خون جهت اهدای خون کم می شود و در حال حاضر نیز با توجه به ورود موج سرما و بارش های برف و باران مراکز انتقال خون در سراسر کشور با کاهش ذخایر خون و فرآورده های آن روبرو شده اند.

بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، گفت: نیاز به خون و فرآورده های آن مختص زمان خاصی نیست و این نیاز همیشگی و به صورت روزانه است.

وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت های شبکه خون رسانی کشور و کمک استان های معین به استان هایی که مصرف خون و فرآورده های خونی به علت مصرف خون بالا و وجود عزیزان تالاسمی و بیماران خاص و افزایش میزان جراحی های قلب باز در آنها بیشتر است، از مردم سراسر کشور دعوت می کنیم جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

حاجی بیگی افزود: در حال حاضر به تمامی گروه های خونی نیاز داریم اما عزیزانی که دارای گروه خونی منفی هستند توجه بیشتری به اهدای خون داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: