کد خبر: ۲۴۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 17
براساس گزارش روز شنبه رسانه‌های روسیه، این اتفاق سال گذشته رخ داده است اما به تازگی اخبار آن به رسانه ها درز کرده است چرا که نماینده وزارت بهداشت روسیه به خبرنگاران اطلاع داد مقصران این حادثه شناسایی شده اند
شفا آنلاین>سلامت>پنج بیمار که برای گذراندن دوره درمان به بیمارستانی در استاوروپول (منطقه‌ای در جنوب غربی روسیه) بستری شده بودند، به بیماری ایدز مبتلا شدند.

به گزارش شفا آنلاین، براساس گزارش روز شنبه رسانه‌های روسیه، این اتفاق سال گذشته رخ داده است اما به تازگی اخبار آن به رسانه ها درز کرده است چرا که نماینده وزارت بهداشت روسیه به خبرنگاران اطلاع داد مقصران این حادثه  شناسایی شده اند و تعدادی از کارکنان بخش عفونی بیمارستان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، مسبب این حادثه ناگوار شده‌اند.

یک منبع آگاه در انجمن پزشکان منطقه استاوروپول هم به خبرگزاری اینترفاکس اطلاع داده که یکی از مبتلایان به این بیماری توانسته با شکایت از بیمارستان، مبلغی را به عنوان خسارت وارده به سلامتی خود بگیرد اما چهار نفر دیگر هنوز نتوانسته اند حکمی برای جبران خسارت ارایه دهند.

وی با بیان اینکه ایدز از یکی از بیماران به سایرین منتقل شده است و فرد مبتلا کادر پزشکی را در جریان بیماری خود قرار نداده بود، افزود: با این حال، این دلیل نمی شد که کادر درمان موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های پزشکی پیروی نکنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: