کد خبر: ۲۴۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 08
بیماری‌های عروق قلب یکی از شایعترین بیماری‌های جامعه است و درمان‌های متعدد در زمینه جراحی دارد که به عنوان آخرین گام برای حفظ جان بیماران است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: بیماری‌های عروق قلب یکی از شایعترین بیماری‌های جامعه است.

به گزارش شفا آنلاین، بدو، رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان اظهار کرد: بیماری‌های عروق قلب یکی از شایعترین بیماری‌های جامعه است و درمان‌های متعدد در زمینه جراحی دارد که به عنوان آخرین گام برای حفظ جان بیماران است.
 
او افزود: در جراحی قلب، رگ‌های قلب موجب کاهش جریان خون می‌شود؛ این عمل برای کودکان به شدت سخت‌تر خواهد بود.
 
بدو در ادامه تصریح کرد: بیمارستان مرکز طبی کودکان تنها بیمارستانی که عمل پیشرفته قلب کودک را در هر سنی و با هر وزنی از ۲کیلوگرم تا وزن‌های بالاتر را انجام می‌دهند و به نسبت سایر بیمارستان‌ها، مراقبت بهتری برای کودکان انجام می‌دهند و با ۴۰۰ تخت که ۳۴۵ تخت آن بستری و ۵۵ تخت آن اورژانس(Emergency) برای کودکان ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان ادامه داد: به دلیل تعداد بیماران و درمان سخت آن‌ها حدود هزار عمل بزرگ در ماه در این مرکز انجام می‌شود و امید است شاهد کاهش بیماری‌های قلبی در کشور باشیم.
 
او در پایان با بیان اینکه عمل پیوند قلب کودکان با حضور استادان مجرب با حساسیت بیشتری انجام می‌شود، گفت: تا به امروز حدودا ۶۰ مورد پیوند قلب و آنژیوگرافی کودکان در این مرکز انجام شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: