کد خبر: ۲۴۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 01
از بعدازظهر فردا با تقویت جریان‌های شمالی روی دریای خزر، گستره بارش سواحل مرکزی و شرقی دریا و همچنین شمالغرب را نیز در بر می‌گیرد
شفاآنلاین>اجتماعی>سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور، اعلام کرد: روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش شفاآنلاین،بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده و در بخش‌هایی از جنوب و نوار شرقی کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد<Wind> پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر فردا با تقویت جریان‌های شمالی روی دریای خزر، گستره بارش سواحل مرکزی و شرقی دریا و همچنین شمالغرب را نیز در بر می‌گیرد.

یکشنبه ضمن تشدید بارندگی در سواحل دریای خزر در مناطقی از شمالغرب، شمالشرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر و در برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مرز کشور ادامه یافته و روز سه شنله جوی به نسبت پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. همچنین روز‌های جمعه و شنبه خلیج‌فارس به ویژه بخش‌های مرکزی و شرق ان مواج خواهد بود. تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: