کد خبر: ۲۴۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 27
بیمه سلامت ایران با کاهش مخاطرات مالی از طریق گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت و امکان بهره‌مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش، زمینه حفظ و ارتقای سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم کرده است
شفا آنلاین>سلامت>دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت هفته بیمه سلامت، گفت: بیمه سلامت ایران با کاهش مخاطرات مالی از طریق گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت و امکان بهره‌مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش، زمینه حفظ و ارتقای سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم کرده است.

 به گزارش شفا آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:

ارتقای سطح سلا‌مت جامعه، به عنوان مهم‌ترین هدف نظام سلا‌مت تمامی کشورهاست. نظام سلامت ایران نیز با اهدافی تعیین شده که مهمترین آن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهینه به آحاد جامعه است توانسته از طریق برنامه ریزی در راستای عدالت در سلامت و افزایش دسترسی ها در دورترین نقاط کشور و برای محروم ترین اقشار جامعه زمینه جلب رضایت گیرندگان خدمت و  ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی را فراهم نماید‌.

بیمه سلامت(Health insurance) ایران با کاهش مخاطرات مالی از طریق گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت و امکان بهره‌مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش، زمینه حفظ و ارتقاء سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم کرده است.

از سال گذشته نیز چهار پروژه شامل استحقاق‌سنجی،رفع هم‌پوشانی بیمه ای، نسخه‌نویسی الکترونیک و سیستماتیک با رسیدگی الکترونیک اسناد در کشور اجرایی شده است.

 بهره مندی از ظرفیت های موجود سلامت اعم از مراکز و امکانات فیزیکی و ‌نیروی انسانی دانشگاه های علوم پزشکی و‌ مراکز غیر وابسته با تعامل و همدلی ایجاد شده، بستر مناسبی جهت تحقق اهداف عالیه نظام سلامت ایجاد کرده است.

فرارسیدن سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک و گرامیداشت این روز از زحمات همکاران تلاشگر بیمه سلامت کشور تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی عزیزان این حوزه آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: