کد خبر: ۲۴۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 27
در این جلسه که طبق پروژه قیمت تمام شده خدمت و بر اساس تعرفه ویزیت پزشک عمومی بنیانگذاری شده، گزارش مفصلی از محاسبات هزینه ها و درآمد پزشک عمومی در کلانشهرهایی مثل تهران مطرح گردید
شفاآنلاین>سلامت>معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، به تشریح جزئیات برنامه ای برای تعیین تعرفه ویزیت پزشکان عمومی کشور، پرداخت.

به گزارش شفاآنلاین، آخرین گزارشات و بررسی های شورای اقتصاد سازمان نظام پزشکی پیرامون تعیین تعرفه پزشکان عمومی، با حضور رئیس کل و معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، بررسی شد.

در این نشست رئیس کل سازمان نظام پزشکی، با اشاره به اهمیت موضوع تعرفه از شورای اقتصاد سازمان نظام پزشکی، خواست با تکیه بر آرا و نظرات جامعه<Society> هدف هرچه سریع تر نسبت به نهایی کردن نتایج اقدام نمایند.

در این جلسه که طبق پروژه قیمت تمام شده خدمت و بر اساس تعرفه ویزیت پزشک عمومی بنیانگذاری شده، گزارش مفصلی از محاسبات هزینه ها و درآمد پزشک عمومی در کلانشهرهایی مثل تهران مطرح گردید.

در ادامه نیز مقرر شد تیم مذکور هرچه سریع تر با لحاظ کردن پرسش نامه هایی که با کمک انجمن پزشکان عمومی و به صورت تصادفی توسط دیگر پزشکان عمومی پر شده است در طرح مذکور تا نیمه آبان ۹۸ مراحل پیشرفت و قیمت تمام شده را برای بهره برداری و ارائه به دبیرخانه شورای عالی نظام پزشکی و همچنین شورای عالی بیمه، تقدیم ریاست کل سازمان نظام پزشکی نمایند.

در حاشیه این جلسه محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، در خصوص جامعه هدف پرسشنامه و استخراج نتایج آن، گفت: در تکمیل و دقت در پرکردن تمام آیتم های موثر در هزینه های متوسط زندگی، مطب و هزینه های عمومی پزشک و همچنین درآمد متوسط پزشک عمومی در ماه و سال، تعامل نزدیکی با انجمن پزشکان عمومی داشتیم و در آخرین همایش این انجمن پرسشنامه مفصل بین پزشکان شرکت کننده توزیع شد که نتایج این پرسشنامه در حال استخراج است و بعداز لحاظ کردن در گزارش اولیه، تقدیم رئیس کل سازمان نظام پزشکی خواهد شد.

وی افزود: انتظار می رود این آمار تا نیمه اول آبان تکمیل و برای ارائه به مراجع ذی صلاح تقدیم حوزه ریاست سازمان شود. مهر 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: